Amerykanie płacą świadomie. 36 proc. klientów przedłuża abonament VOD, tylko gdy oferuje ciekawe nowości

Przybywa platform VOD. Płaćmy tylko wówczas, gdy oferują ciekawe dla nas treści.

Z raportu Parks Associates, “Data-Based Decision Making for Video Services” wynika, że ok. 32 mln gospodarstw domowych w Stanach Zjednoczonych zmienia wykupywane serwisy streamingowe w zależności od dostępnych na nich premier. To aż 36 proc. subskrybentów.

W Polsce liczba platform VOD jest już spora. To m.in. Netflix, HBO Max, Amazon Prime Video, Viaplay, Paramount+, Peacock, a niebawem Disney+ i wiele innych. Wykupienie wszystkich subskrypcji kosztowałoby kilkaset złotych miesięcznie.

To kwota przekraczająca abonament za pełen pakiet sieci kablowej czy platformy cyfrowej.

W USA opłaty abonamentowe są jeszcze wyższe. Nie wszystkie serwisy są nam jednak potrzebne zawsze.

Czym żyje Polska i Świat dowiesz się z najnowszej

Oglądaj BiznesInfo.tv

Inspirujące historie poznasz w i