Sieć sklepów „Biedronka” wprowadza zmiany w swoich sklepach. Po okresie testów w kilku placówkach na terenie Polski, rusza rozbudowa tradycyjnych lad mięsnych, co sprawi, że klienci dyskontów, będą mogli kupić w środku, świeże, nie pakowane, niemrożone mięso.
Pierwsze lady mięsne wdrażane były w pojedynczych Biedronkach w 2014 r. Wówczas jednak testy rozwiązania nie wypadły pomyślnie. Teraz to się zmienia. W ostatnich latach sieć zmieniła podejście do tego typu oferty.
W październiku 2019 r. Biedronka zapowiedziała, że do sklepów przechodzących modernizację będzie wprowadzać lady mięsne – w tych lokalizacjach, gdzie będzie to miało uzasadnienie biznesowe.
Najwięcej sklepów Biedronki z ladą mięsną można obecnie znaleźć w Warszawie (10 placówek) i Wrocławiu (4 sklepy). Jednak sieć rozwijana przez Jeronimo Martins wprowadza lady również do placówek działających w niewielkich miastach oraz na wsiach. Przykłady? Sędziszów Małopolski, Unisław, Tworóg, Łasin, czy Kije.
Lady instalowane są w wybranych nowych i modernizowanych sklepach sieci.
Źródło: wiadomoscihandlowe.pl